Călătorii CFR își pot alege locul în tren la achiziționarea online a biletelor
CFR Călători dorește să fie mai aproape de clienții săi și lucrează permanent la extinderea serviciilor oferite. De Mărțisor, CFR Călători pune la dispoziția clienților săi din mediul online o nouă și foarte solicitată facilitate.
Fie că doriți să călătoriți pe un loc la fereastră pentru a vă bucura de priveliște sau preferați să stați în vagon alături de prieteni sau familie, cu CFR Călători vă puteți alege locul și vagonul în care doriți să călătoriți. CFR Călători a îmbunătățit aplicația de cumpărare online a biletelor de tren prin introducerea acestei noi facilități.
După perioada de testare necesară implementării, facilitatea este intuitivă și permite cu ușurință clienților, alegerea locului și vagonului în care doresc să călătorească. Această facilitate este valabilă la orice rang de tren cu regim de rezervare obligatoriu sau facultativ, doar la vagoanele de clasa 1 și a 2-a. Alegerea locului este posibilă pentru biletele cumpărate cu cel puțin 24 de ore înainte de plecarea trenului. În funcție de rezultatele aplicării generale pe toate trenurile cu vagoane clasă, aplicația va fi dezvoltată astfel încât să acopere întreaga gamă de servicii oferită de CFR Călători.
Cum puteți selecta locul și vagonul?
- Intrați pe cfrcalatori.ro sau pe aplicația mobilă cu cel puţin 24 de ore înaintea plecării trenului pe care vi-l doriți;
- Selectați locația de plecare, locația în care doriți să ajungeți și dați click pe căutare;
- Din lista de trenuri afișată, alegeți și trenul cu care doriți să călătoriți și apăsați butonul „cumpără”;
- Apoi selectați clasa, tipul biletului și apăsați butonul „pasul următor”;
- La pasul al 3-lea, după ce veți selecta numărul de călători, mergeți în josul paginii la secțiunea „personalizate” și apăsați butonul „Alegeți locurile”;
- Se va deschide o fereastră unde veți putea selecta vagonul și locul pe care îl preferați, iar pentru a salva preferințele dumneavoastră apăsați „salvează”;
- Apoi urmează afișarea prețului, autentificarea în contul dvs., confirmarea selecției, datele călătorului și achitarea biletului.
CFR Călători recomandă pasagerilor planificarea din timp a călătoriei, inclusiv cumpărarea legitimaţiilor de călătorie și utilizarea tuturor trenurilor CFR Călători din graficul unei zile de circulație.
Biletele în trafic intern pot fi achiziţionate cu o anticipație de până la 30 zile, prin utilizarea următoarele canale de vânzare:
- online de pe www.cfrcalatori.ro;
- din aplicația mobilă “CFR Călători mersul trenurilor și bilete online” (disponibilă în Google Play, App Store și Huawei AppGallery);
- de la automatele de vânzare bilete din gări;
- de la casele de bilete din gări, agenții de voiaj CFR Călători și distribuitori autorizați (agenții de turism).
Informații actualizate despre circulația trenurilor sunt disponibile la:
- 0219521 – INFO CFR (trafic intern).
- numerele de telefon de la gările CFR sunt publicate pe www.cfrcalatori.ro la secțiunea INFORMAȚII TELEFONICE – https://www.cfrcalatori.ro/informatii-telefonice/
- în aplicația TRENUL MEU (https://bilete.cfrcalatori.ro/ro-RO/Itineraries), introduceţi numărul exact al trenului în căsuţa indicată şi click pe Informații tren. Obtineţi informaţii în timp real despre opriri, întârzieri, minutele de staţionare în următoarea gară şi timpul estimat de sosire.
- pe site-ul companiei www.cfr.ro sunt funcționale și actualizate permanent camerele web http://cfr.ro/index.php/component/content/article/2-uncategorised/4023-camere-web-2 din gările București Nord, Aeroport Henri Coandă, Timișoara, Craiova, Brașov, Iași, Cluj Napoca și Constanța care indică ora de sosire/de plecare a trenurilor.
- pe site-ul pe www.cfrcalatori.ro, la Mers tren trafic intern.
- la personalul nostru din staţii.
Despre CFR Călători:
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători S.A. este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată. CFR Călători contribuie la libera circulaţie a persoanelor în interiorul şi în afara ţării, în condiții ecologice și de siguranță. Politica pe care managementul companiei o promovează este de a furniza servicii de calitate de transport feroviar de pasageri, cu un angajament față de societate în sensul garantării accesibilității pentru toate categoriile de cetăţeni.