În Secția Dermatologie a spitalului din Bârlad, unde sunt internați și șase pacienți cu râie, nu curge apă caldă de o lună
Secția Dermatologie a Spitalului „Elena Beldiman” se confruntă de o lună de zile cu lipsa apei calde. Asta în condițiile în care aici sunt internați și șase pacienți cu scabie (râie), boală infecțioasă ce necesită folosirea frecventă a apei fierbinți.
Deși problema a fost ridicată de mai multe ori la raportul asistenților medicali, reprezentanții conducerii nu au avut nicio reacție. Nu au oferit niciun răspuns cadrelor medicale sătule să aducă în discuție această problemă. În urma solicitării unui răspuns în privința modului în care conducerea vede soluționarea cazului, reporterul Est News a fost informat prin intermediul purtătorului de cuvânt al spitalului, Angelica Gramaticu, că ieri urma să fie schimbată pompa de apă.
Lipsa de comunicare a echipei manageriale cu personalul angajat a devenit cronică, de cele mai multe ori cei mai afectați fiind pacienții. În cazul de față, timp de trei săptămâni, conducerea spitalului nu a fost în stare să monteze un aragaz la dermatologie pentru a se putea încălzi apă, ci a dispus ca oalele cu apă caldă sa fie aduse din alte secții. Pe parcurs apa se răcea.
„ Nu credeam că secția noastră se va confrunta vreodată cu lipsa apei calde. Avem spațiu suficient acum, dar foarte puțin personal, asistente medicale. Aceasta era problema cea mai mare a secției, nu apa caldă. Dar se pare că orice e posibil. Sunt lucruri care pot apărea intempestiv, nemulțumirea noastră este că orice problemă la noi se rezolvă foarte greu și conducerea nu prea stă de vorbă cu cadrele medicale, fie ei și doctori. Angajații din secția noastră nu ai nicio vină, iar pacienții trebuie să înțeleagă acest lucru”, ne-a declarat sub protecția anonimatului, o asistentă de la Dermatologie.
Prin intermediul nostru, personalul secției a aflat că situația se va rezolva. Direcția de Sănătate Publică a efectuat un control săptămâna în spital și a verificat și secția Dermatologie. Am cerut un punct de vedere conducerii DSP cu privire la neconformitățile înregistrate, dar până la încheierea ediției nu am primit niciun răspuns. Vom reveni. (Mihaela NICULESCU)