National

Mega Image, acuzată că că “a greșit” prețurile transmise consumatorilor și amendată cu 2 milioane de euro

Autoritatea de concurență a solicitat marilor lanțuri de magazine, în cadrul unei cercetări de piață, o serie de informații referitoare la prețul mediu săptămânal de achiziție și de vânzare la raft pentru anumite produse de bază. Autoritatea a constatat ulterior, în urma analizei oferite de Mega Image, că există anumite neconcordanțe.

Mai exact, Consiliul Concurenței transmite că, spre exemplu, în cazul prețului mediu lunar al unei sticle de un litru de ulei de floarea soarelui, rezulta că Mega Image practica cel mai mic preț la raft dintre retailerii analizați, de 3,69 de lei/litru, preț afișat și în aplicația Monitorul Prețurilor. Totuși, autoritățile explică că produsul respectiv nu se afla afișat la raft la prețul indicat.

Prin transmiterea de informații greșite, Mega Image a indus în eroare autoritatea de concurență, dar și consumatorii care folosesc Monitorul Prețurilor Produselor Alimentare pentru a afla unde pot găsi prețurile cele mai mici pentru produsele dorite. Am sancționat compania pentru nerespectarea procedurilor impuse de lege și, de asemenea, vom fi atenți ca românii care utilizează platforma online să aibă acces, în continuare, la prețurile corecte transmise de companii”, a declarat Bogdan Chirițoiu, președintele Consiliului Concurenței.

 

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button