National

Primele ore din Black Friday 2022 din comerțul românesc

Echipa FamShop din spatele comparatorului de prețuri IXA anunță că platforma a ajutat peste 1400 de achiziții și a atins aproape 3.5 milioane de produse urmărite, 150 de achiziții făcându-se în primele 8 ore din cea mai așteptată zi din comerțul românesc: Black Friday 2022 din 11 noiembrie. Prima parte a zilei a venit cu dorințe de achiziție îndeosebi pentru încălțăminte sport și ceasuri smart, tendințele îndreptându-se către gadget-uri electronice.

70.000 RON economisiți

Florin Măcău, fondatorul platformei de automatizări e-commerce FamShop care deține IXA.RO, avertizează cumpărătorii să fie atenți la prețuri, pentru că se poate întâmpla ca unii comercianți să fi crescut prețul cu multe zile înainte ca să creeze iluzia de reducere de Black Friday. „Am economisit aproape 70.000 RON pentru buzunarele românilor, majoritatea din ei fiind influențați și de istoricul de preț care îi ajută să nu ia decizii la impuls. Ne dorim să temperăm cât mai mulți cumpărători în luarea unor decizii pripite”, menționează Florin.

Se promovează doar pe platforma Tiktok

Pariul celor de la IXA este platforma Tiktok, unde mulți influenceri au inceput să promoveze ideea de a cumpăra la cel mai bun preț. „Chiar dacă 70% din public are sub 18 ani, vrem să formăm cumpărători educați și conștienți că poate exista un preț mai bun.” mai menționează Florin.

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button