Prefectul județului Vaslui, Daniel Onofrei, s-a întâlnit cu mai mulți cetățeni în ziua dedicată audiențelor la sediul Instituției Prefectului. Cazurile cu care au venit vasluienii în audiență au fost diverse și au acoperit o gamă largă de probleme.
Unul dintre subiectele principale de discuție a făcut referire la fondul funciar, mulți petenți având nelămuriri în acest sens.
În plus, s-a discutat și despre problemele sociale cu care se confruntă unii cetățeni, cum ar fi accesul la servicii de sănătate și educație. Mai mulți participanți la audiență au semnalat dificultățile pe care le întâmpină în accesarea acestor servicii, ceea ce poate duce la excluziune socială.
Un alt subiect important a fost lipsa unei bune comunicări a oamenilor cu autoritățile locale. Mai mulți cetățeni au menționat că întâmpină dificultăți în obținerea unor răspunsuri la întrebările și solicitările lor. Aceste probleme pot duce la o lipsă de încredere în autoritățile locale și la o percepție negativă a calității serviciilor publice.
De asemenea, au fost și sesizări în ce privește amânarea recepției unei case sau referitoare la contractele de închiriere a locuințelor prin programul ANL.
„În calitate de reprezentant al Guvernului în teritoriu, una dintre principalele mele responsabilități este de a mă asigura că cetățenii primesc servicii publice de calitate și că problemele lor sunt abordate și rezolvate într-un mod cât mai eficient. În acest sens, luând în considerare problemele ridicate de cetățeni, colaborez îndeaproape cu specialiștii din cadrul Instituției Prefectului pentru a găsi soluțiile legale cele mai rapide și eficiente.Vom analiza cu atenție fiecare problemă în parte și vom identifica soluțiile legale cele mai eficiente pentru rezolvarea acestora”, a spus Daniel Onofrei.
(Dănuț CIOBANU)