LocalSocial

Investiție de 2,7 milioane de lei pentru digitalizarea mai multor servicii publice din Primăria Vaslui

Municipiul Vaslui, în calitate de beneficiar, a implementat proiectul „Sistem Integrat de e-Administrație, etapa II-a; competențe partajate” cod SIPOCA 1249 / MySMIS 155098. Proiectul este cofinanțat de Uniunea Europeană din Fondul Social European (FSE) din Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2: „Administrație publică și sistem judiciar accesibile și transparente”, Obiectiv Specific 2.1: „Introducerea de sisteme și standarde comune în administrația publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanță cu SCAP”.

Perioada de implementare a proiectului este de 18 de luni și 12 zile, 03.06.2022 – 15.12.2023. Bugetul proiectului este în valoare de: 2.751.516 lei din care 2.696.485,98 lei valoare eligibilă nerambursabilă – compusă din 2.338.788,86 lei valoarea cofinanțării Uniunii Europene prin Fondul Social European și 357.697,12 valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național. Cofinanțarea eligibilă a Municipiului Vaslui este de 55.030,32 lei.

Obiectivul general: Consolidarea capacității instituționale a UAT Municipiului Vaslui prin implementarea de măsuri de simplificare administrativă și optimizare a furnizării serviciilor către cetățeni.

Principalele rezultate ale implementării proiectului sunt:

  • Servicii electronice aferente serviciilor publice partajate de asistență socială, oferite prin portalul web (https://se.primariavaslui.ro).
  • Platformă software back office pentru gestionarea informațiilor aferente dosarelor de solicitare a ajutoarelor sociale, pentru gestionarea eficienta a activităților back-office aferente solicitărilor primite prin portal si nu numai.
  • Servicii electronice aferente serviciilor partajate de sprijinire a tinerilor în domeniul locuirii (locuințe ANL) și respectiv de gestionare a locuințelor sociale, oferite prin portalul web (https://sesizari.primariavaslui.ro,.)
  • Platformă software back office pentru gestionarea informațiilor aferente dosarelor de solicitare a cererilor pentru locuințe sociale si a patrimoniului de locuințe sociale, pentru gestionarea eficientă a activităților back-office aferente solicitărilor primite.
  • Servicii electronice aferente serviciului public partajat de ordine si siguranță publică, oferite prin portalul web (https://se.primariavaslui.ro, https://sesizari.primariavaslui.ro,).
  • Platformă software back-office pentru gestionarea tuturor activităților politiei locale, inclusiv posibilitatea de a accesa printr-o aplicație mobila bazele de date interne ale Primăriei pentru verificarea de pe teren a autorizațiilor de construire, a autorizațiilor pentru activități comerciale sau pentru ocuparea domeniului public; posibilitatea polițiștilor locali de a genera, cu ajutorul unei tablete, PV de constatare a contravențiilor si de a le tipări cu ajutorul unei mini-imprimante portabile, cu transmitere automată in baza de date back-office, inclusiv pentru urmărirea automată a încasării debitului.
  • Instruirea a 59 de persoane din cadrul UAT Municipiului Vaslui pentru utilizarea și administrarea sistemelor informatice implementate în proiect.

 

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button