Primăria Vaslui a început să trimită prin poştă deciziile de impunere pentru anul 2025 către contribuabilii persoane fizice şi juridice.
Emiterea deciziei de impunere este o obligație legală, reprezentând titlu de creanță în baza căruia organul fiscal poate pretinde plata creanței și, în caz de refuz, poate proceda la executarea silită.
Decizia de impunere cuprinde informații privind scadențele de plată, modalități de plată, bonificația, conturile în care se pot achita impozitele și taxele, precum și informații cu privire la bunurile impozabile.
Primirea deciziei nu obligă la nicio acțiune cetățenii și agenții economici care și-au achitat integral impozitele (cu bonificație) înainte de primirea deciziei și care nu constată diferențe între datele înscrise în decizie cu privire la bunurile impozabile și situația reală. În plus, prin www.ghiseul.ro , contribuabilii își pot verifica în orice moment soldul obligațiilor de plată.
„În situația în care până la primirea deciziei de impunere ați achitat obligațiile fiscale, vă mulțumim! Pentru informații suplimentare vă puteți adresa Direcţiei de Impozite şi Taxe Locale din cadrul Municipiului Vaslui, situate în Vaslui, str. Spiru Haret, nr. 2, la telefon 0235/310.999, sau prin e-mail la adresa: pmv@primariavaslui.ro”, precizează reprezentanții Primăriei Vaslui.