Administratie

Inspectoratul de Poliție al Județului Vaslui își mută personalul în Palatul Administrativ

Consiliul Județean (CJ) Vaslui va aproba în ședința ordinară de la sfășitul acestei săptămâni un proiect de hotărâre privind darea în folosință gratuită a unui spațiu din incinta imobilului ”Palat Administrativ”, către Inspectoratul de Poliție al Județului (IPJ) Vaslui. Spațiul va fi cedat pentru o perioadă de doi ani, și este situat în camera 39, de la etajul patru a imobilului.

Conform proiectului de hotărâre, spațiul în suprafață de 44,73 metri pătrați are o valoare de inventar de 33.252 lei și se află în proprietatea publică a statului și în administrarea CJ Vaslui. Destinația spațiului este pentru desfășurarea activităților specifice IJP Vaslui, prin Biroul Județean de Administrare a Bazelor de Date privind Evidența Persoanelor.

Prin adresa nr. 78.968/12 ianuarie 2020, IPJ Vaslui argumentează solicitarea respectivului spațiu prin faptul că sediul istituției se află în proces de consolidare, reparație și modernizare. Astfel, este necesar ca personalul Biroului Județean de Administrare a Bazelor de Date privind Evidența Persoanelor Vaslui să se mute într-o locație nouă. Predarea – primirea spațiului se face pe bază de protocol, ce se va încheia în termen de 30 zile de la semnarea contractului de comodat.

”Cheltuielile aferente consumului de energie electrică, gaze, canal, telefon, precum și celelalte cheltuieli privind folosința și întreținerea spațiului vor fi suportate de Inspectoratul de Poliție al Județului Vaslui, proporțional cu suprafața dată în folosință gratuită”, se arată în raportul la proiectul de hotărâre.

(Dănuț CIOBANU)

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button