ITM Vaslui: „Activitatea de relații cu publicul se va desfășura doar telefonic sau utilizând mail-ul instituției”
Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM )Vaslui a anunțat, astăzi, că pe toată perioada stării de urgență activitatea de relații cu publicul se va desfășura doar telefonic sau utilizând mail-ul instituției:
– pentru relația cu publicul utilizați mijloacele de comunicare electronice (telefon, mail, etc);
– pentru depunerea registrului electronic de evidență a salariaților (REVISAL) utilizați depunerea online (pe bază de user/parolă) respectiv, trimiterea fișierului revisal pe mail-ul instituției;
– pentru primirea userului/parolei online, necesare depunerii online a revisalului, trimiteți documentele necesare (cerere, certificat de înregistrare, certificat constatator, rezoluție, copie C.I. patron firmă), scanate, pe mail-ul instituției;
– pentru primirea unui extras revisal (persoană fizică / juridică) online, trimiteți documentele necesare (cerere eliberare extras revisal, dovada plății (date necesare pentru efectuarea plății: CUI 13158321, Cont IBAN RO65TREZ6565032XXX003864, Trezoreria Vaslui)), scanate, pe mail-ul instituției;
– pentru solicitare adeverință vechime online, trimiteți documentele necesare (cerere eliberare adeverință vechime, copie C.I., dovada plății (date necesare pentru efectuarea plății: CUI 13158321, Cont IBAN RO65TREZ6565032XXX003864, Trezoreria Vaslui)), scanate, pe mail-ul instituției;
Decizia a fost luată conform Ordinului nr. 721/25.03.2020, emis de Ministerul Muncii și Protecției Sociale, în vederea limitării răspândirii infecției cu virusul COVID-19. (Cristian DIMA)