Home » Local » Spitalul Municipal de Urgenţă „Elena Beldiman” Bârlad scoate la concurs noi posturi

Spitalul Municipal de Urgenţă „Elena Beldiman” Bârlad scoate la concurs noi posturi

Spitalul Municipal de Urgenţă „Elena Beldiman” Bârlad cu sediul in Str. Republicii nr. 300, Bârlad, jud. Vaslui, cod fiscal: 4446481, Tel. 0235/416.440, Fax. 0235/413.303, Email: spitalul.municipal.barlad@gmail.com, in conformitate cu HG nr. 286/2011 cu modificările şi completările ulterioare, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale pe perioadă nedeterminată:

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune la secretariatul unităţii până pe data de 07.04.2022 ora 14.00.

Condiţiile generale de ocupare a posturilor sunt prevăzute la art. 3 din HG nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare.

Dosarele de înscriere la concurs vor conţine în mod obligatoriu următoarele acte:

  1. copia actului de identitate;
  2. copia certificatului de nastere;
  3. copia certificatului de casatorie;
  4. formularul de înscriere;
  5. copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;
  6. copia carnetului de muncă sau, după caz, adeverinţă care să ateste vechimea in muncă;
  7. cazierul judiciar;
  8. certificat de integritate comportamentala;
  9. adeverinţă medicală de la medicul de familie in care sa se specifice daca este apt pentru inscrierea la concursul pentru ocuparea postului de “ … “;
  10. CV;
  11. chitanţa obţinută în urma achitării taxei de înscriere la concurs de 150 lei.

Copiile dupa actele prevazute mai sus se prezinta insotite de documentele originale pentru a fi certificate conform cu originalul.

Informaţii referitoare la organizarea şi desfăşurarea concursurilor, bibliografiile şi după caz, tematicile, calendarele de desfăşurare a concursurilor sunt afişate la sediul unităţii şi pe www.spital-barlad.ro

Relaţii suplimentare se obţin la telefon: 0235.416.440 int. 147.

About Axinte Radu Alexandru

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*