Social

Mustafa Dingiloglu, șeful cel mare de la Rulmenți Bârlad, și-a dat demisia!

de Răzvan CĂLIN

Până la sfârșitul săptămânii în curs, Consiliul de Administrație va desemna noul CEO de la URB Grup.

Mustafa Tunca Dingiloglu, CEO al URB Grup (din care fac parte SC Rulmenți SA Bârlad, Anadolu Rulman Turcia, MGM Ungaria și URB Belgia) și-a dat demisia din această funcție în cursul zilei de luni, 30 mai. Deocamdată nu se știe care anume au fost motivele pentru care șeful cel mare de la URB Grup și-a dat demisia.

Din câte se pare, acționariatul companiei nu a prea fost satisfăcut de rezultatele manageriale obținute de Dingiloglu în ultimul timp. În același timp, nici lui nu prea îi mai ardea să țină frâiele acestei companii. Așa că luni s-a derulat ultima ședință susținută de Dingiloglu din postura de CEO, la care a luat parte întreaga echipă managerială a Rulmenți SA.

”Nu știm nici noi ce anume a stat la baza deciziei domnului Dingiloglu de a demisiona. Așteptăm să vedem ce se va întâmpla în continuare. Cred că până la sfârșitul săptămânii în curs se va lua o decizie cu privire la cel care va prelua această funcție. Pe noi ne interesează în primul rând ca fabrica să meargă bine”, ne-a declarat Vasile Roșca, președintele Sindicatului Liber ”Rulmentul”.

Dingiloglu a fost numit CEO al URB Grup în urmă cu mai bine de doi ani, timp în care a coordonat activitatea celor trei facilități de producție de România, Turcia și Ungaria, precum și a reprezentanței din Belgia. Consiliul de Administrație al Rulmenți SA urmează să stabilească până la sfârșitul săptămânii în curs cine anume va prelua prerogativele de la Dingiloglu, fie din postura de interimar, fie de CEO cu atribuțiuni depline și un caiet de sarcini precise.

Fabrica de rulmenți din Bârlad trece printr-o perioadă nu tocmai fastă. Nu mai devreme de 1 aprilie peste 300 de salariați au rămas fără slujbe în urma unui nou val de disponibilizări colective decis de conducerea firmei. Motivația: scăderea drastică a nivelului vânzărilor. De altfel, în ultimii ani, departamentul de vânzări a fost un veritabil călcâi al lui Ahile pentru producătorul bârlădean de rulmenți. Echipa managerială de la Rulmenți Bârlad pune totul pe seama crizei economice mondiale, dar și a concurenței acerbe din domeniu. Toate acestea au dus la scăderea drastică a nivelului comenzilor, ceea ce afectează din plin activitatea societății și ajungându-se, finalmente, la disponibilizări colective.

Related Articles

Back to top button