Telefoanele E.ON nu vor funcționa decât pentru urgențe, în perioada 29 noiembrie – 5 decembrie
Centrul de Servicii Clienți E.ON, canal de comunicare comercial care poate fi accesat telefonic la numerele 0800.800.366 și 0800.800.900 sau prin e-mail de către consumatorii de gaze naturale și energie electrică, va fi indisponibil în perioada 29 noiembrie – 5 decembrie, pentru efectuarea unor lucrări de modernizarea a sistemului informatic.
Clienții E.ON nu vor putea accesa, începând de marți și până duminică, informații de natură comercială privind conținutul facturilor, accesul la sistemul de distribuție a gazelor naturale, consultanță privind tarifele sau detalii legate de componența soldului privind obligațiile de plată și alte informații utile și nu vor putea să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale prin aceste canale. Totodată, nu va fi funcțională nici platforma E.ON Myline, excepție făcând operațiunea ce permite transmiterea indexului autocitit.
Centrele de Relații Clienți E.ON vor fi închise pe 30 noiembrie și 1 decembrie 2016, în condițiile în care aceste zile sunt declarate sărbători legale, urmând apoi să funcționeze cu program normal pe 2 decembrie. Pe durata acestei zile, vor fi preluate solicitări de la clienți, fără a fi efectuate însă operațiuni în sistem. Însă, de pe 5 decembrie, toate canalele de comunicare vor deveni funcționale.
În ceea ce privește dispeceratul de urgență al E.ON, acesta va funcționa non–stop. Ca de obicei, urgențele pot fi anunțate la unul numerele de telefon 0800.800.928 (număr gratuit, apelabil din principalele rețele de telefonie fixă și mobilă) sau 0265.200.928. (Ionuț PREDA)