AdministratiePolitic

Candidatul PNL Arcăleanu denunță greșelile administrației PSD a municipiului Vaslui

de Marian MOCANU

Marius Arcăleanu, candidatul liberal la primăria municipiului Vaslui, a denunțat proiectul în valoare de 25 milioane lei privind reintroducerea troleibuzului în oraș ce trebuia implementat de actuala conducere a municipiului. Mai mult, Arcăleanu crede că ar trebui ca organele de anchetă penală să se sesizeze cu privire la modul în care au fost cheltuiți cei 5,5 milioane euro destinați modernizării transportului ecologic.

În cadrul unei conferințe de presă susținute ieri, 13 aprilie, candidatul liberal la Primăria municipiului Vaslui, Marius Arcăleanu s-a referit la unele nerealizări ale actualei conduceri PSD-iste a municipalității. Concret, acesta s-a referit la faptul că, deși s-au cheltuit nu mai puțin de 25 miliarde lei pentru refacerea rețelei fir-contact și reintroducerea troleibuzelor în municipiul Vaslui, proiectul nu a fost finalizat, termenul de dare în folosință fiind depășit cu peste doi ani.

„Administrația PSD-istă i-a mințit 2.557 zile, zi de zi, pe vasluieni, că vor circulat civilizat și ecologic începând din 2014. În loc de transport public modern, PSD-iștii au livrat orașului o rețea fir-contact inutilizabilă, au construit un mausoleu ultraluxos cu rol de terminal internodal care stă închis, fără vreo utilitate, și au achiziționat din fonduri locale trei troleibuze second-hand, adevărate cadavre pe roți care nu vor putea circula decât cheltuind alți saci de bani pentru repararea lor. Unul dintre autobuze a ars la propriu la prima probă de intrare în circulație. Administrația PSD-istă, condusă de primarul Vasile Pavăl și șeful său de partid Dumitru Buzatu, a instituit «omerta» la Vaslui. Nimeni nu are acces la informații despre cum au fost cheltuiți banii europeni și cei din bugetul local. În aceste condiții, grupul consilierilor locali PNL și organizația municipală a PNL Vaslui solicită administrației PSD-iste să răspundă la următoarele întrebări:

Cât au costat acele troleibuze hârburi și de unde au fost cumpărate?

– Câte sute de mii de kilometri are la bord fiecare troleibuz nefuncțional?

– Ce defecțiuni are fiecare troleibuz și cât vor costa reparațiile?

– Când vor fi puse în circulație? Vor fi puse vreodată?

Cât a costat și care este destinația mausoleului cu rol de terminal internodal construit în apropierea Gării?”, a declarat, în cadrul conferinței de presă, Marius Arcăleanu.

La sfârșit, acesta a solicitat o anchetă a organelor de urmărire penală care să verifice modul în care au fost cheltuiți cei 5,5 milioane euro destinați modernizării transportului ecologic.

Related Articles

Back to top button