Te simți copleșit de cererile tot mai mari ale angajaților? Devino „acel șef” cu această soluție!
Cu siguranță ești un om perspicace, un vizionar și o persoană ambițioasă, dincolo de de dubii și frica de eșecuri. Așa ai ajuns un antreprenor, din moment ce fie prin oportunități bine exploatate sau printr-un plan riguros întocmit, acum te poți bucura de roadele propriei munci, într-un sistem care-ți poartă numele sau calitățile.
Interesant însă, este faptul că acele caracteristici ale firmei nu sunt date doar de tine, ci și de personalul care-ți pune întreaga idee pe roți și o face să producă profit. Evident, ești foarte conștient de faptul că un angajat nu este un bun, o comoditate sau ceva pe care să poți aprecia doar ca pe o investiție. Este și el un om, cu nevoi, nemulțumiri și motivații la fel ca și ale tale. Ce faci?
A fi lider înseamnă mai mult decât să știi cum se face
Ți-ai pus vreodată întrebarea: „Cât de bine știu defapt să relaționez cu oamenii din jurul meu?” Cu siguranță te-ai întâlnit cu astfel de gânduri ori de câte ori ai regretat că nu ai fost mai convingător, mai informat sau mai indulgent. Cu Cteamgroup.ro, ai posibilitatea să-ți rafinezi cele mai utile competențe dincolo de cele la care te pricepi cel mai bine. Tocmai de asta, de la skilluri soft, precum: tehnici de comunicare până la design și creative thinking sau chiar și sesiuni de coaching, ai ocazia să te dezvolți în direcții care definesc, cu adevărat, profesionistul și profesionalismul.
Pe lângă cursuri de aprofundare a diverselor tehnici de management, poți deveni mai bogat în cunoștințe de leadership sau gândire strategică, sau altfel spus, cum să nu te arunci la cea mai evidentă soluție și să înveți să analizezi din mai multe perspective, cel mai bun moment pentru a acționa. Disciplina ta ca și antreprenor sau manager constă într-o dorință de a învăța, deoarece, competitivitatea de azi îi oferă un avantaj celui ce deține informație, nu doar contracte și clienți.
Concepi grile de salarizare, evaluezi posturi și, eventual, decursul unei pizza party
Ai idee cât de important este să încurajezi și să permiți un networking în cadrul firmei tale? O pizza party creează un context perfect și este mai mult decât simplu de organizat, cam așa arată un exemplu practic, pe care poți să-l aplici oricând. Dar dincolo de dezvoltarea personală, există și dezvoltarea profesională și eficientizarea unor probleme care de multe ori depășesc atribuțiile și posibilitățile unui singur om.
În ceea ce privește salarizarea, gestionarea angajaților, ulterioare angajări și proceduri legale, toate aceste lucruri, într-adevăr, pot fi rezolvate și euristic, mai ales dacă ai ceva ani de experiență. Realitatea arată însă că cele mai multe probleme, indiferent de mărimea firmei, apare prin modul în care sunt gestionați angajații și nevoile acestora.
De la drepturi și responsabilități, salarizare, până la atenția și importanța pe care o oferi fiecărui angajat, consultanța în domeniul Resurselor Umane înseamnă tocmai posibilitatea de a apela la serviciile unor experți în acest departament, care îți poate oferi o nouă perspectivă în ceea ce privește afacerea pe care o conduci. Avantajul de a putea consulta rapoarte de piață realizate exclusiv de către auditori cu experiență, precum și studii urmate de concluzii cheie, reprezintă un capital extrem de valoros, spre deosebire deciziile în precipitare și nefondate.
Astfel, pe baza unor indicații obiective și tehnici prin care poți îmbunătăți drastic randamente, demersul business-ului tău, cât și experiența angajaților, poate însemna evoluția dintr-o necesitate financiară, într-o pasiune pentru și un scop în viață.